Uslovi korišćenja i prodaje

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo TR Back Up, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta backupshop.rs

OBAVEŠTAVA POTROŠAČE

  1. Da se prodaja robe putem internet sajta backupshop.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva TR BackUp, Kralja Aleksandra I Karađorđevića br.17, Zrenjanin, MB: 62272147, PIB: 101166628, Tel: +381 23 533 993; backupshop.rs, adresa za izjavljivanje reklamacije je: [email protected]
  2. Da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu backupshop.rs
  3. Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice backupshop.rs smatra prodajom na daljinu.
  4. Da roba koja se prodaje putem internet sajta backupshop.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji.
  5. Da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom.
  6. Da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal.
  7. PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
  8. Da je usluga isporuke robe besplatna za porudžbine koje su veće od 5000,00 rsd, a za isporuke manje od 5000,00 rsd cena usluge isporuke je 200,00 rsd.
  9. Da kupljenu robu isporučujemo u roku od 5 dana putem kurirske službe, na način kako je to definisano ovde.
  10. Da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu backupshop.rs
  11. Da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta backupshop.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke i platnim karticama.
  12. Da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster PRIHVATAM preuzima obavezu plaćanja naručene robe i potvrđuje da je saglasan sa uslovima prodaje.
  13. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
    Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
  14. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
    neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
  15. Da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da veličina nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni u roku od 14 dana za drugu veličinu, na način kako je to definisano ovde.
  16. Da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano ovde.
  17. Da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano ovde.
  18. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na
    razlog vraćanja, TR Back Up je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
  19. Da za robu koja je poručena putem internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice. Način i postupak reklamacije su opisani u daljem tekstu.
  20. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivom na broj 0648598050.
  21. U ime TR Back Up obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni TR Back Up (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Način i postupak reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 023 533 993 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem naše kontakt forme i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 023 533 993, ili pošaljete poruku sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) putem kontakt forme, i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice. Pravilnik možete pogledati i preuzeti ispod:

Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju treba da pošaljete na adresu TR BackUp (sa naznakom za web shop), Kralja Aleksandra I Karadjordjevića br.17, 23000 Zrenjanin. Zahtev za reklamaciju možete pogledati i preuzeti ispod:

S poštovanjem,

TR Back Up